Selasa, 8 Mac 2011

city lens (◕‿◕ )

Hai... hai.... Hari ni aku dapat surat. Bukan surat cinta. Tapi surat yang telah di hantar oleh abang posman. :)  Nak tahu surat dari siapa? Jeng ! Jeng! Jeng! Surat dari "CITY LENS".

                                                       
Sebenarnya nak tahu kenapa aku dapat surat ni? Sebab aku selalu jadi pelanggan setia City Lens ni. kalau tak silap aku dah 3 or 4 tahun aku jadi pelanggan dia orang. Aku dapat surat ni pun sebab bezday gurlz. :)      Sweetkan. Nampak tak, kad dekat pic tuuuuhhhh........ "juzt 4 u"... :) Siap dapat baucer lagi. Memang berbaloi. Kedai City Lens ni dulu kat Street Mall Danga Bay. Di sebabkan Street Mall di ubah suai maka syarikat ni telah berpindah ke alamat :

                                                          City Lens Sdn Bhd
                                                   Lot B5 , Giant Hypermarket Tampoi,
                                                              Jalan Skudai,
                                                    81200 Johor Bahru, Johor

                                                         Tel : 07-2388435

Tiada ulasan:

Catat Ulasan