Khamis, 14 April 2011

Baju yang pakai kotor.Singgah Jusco semata-mata beli baju baru.:)

wow~hari ini ponteng kerja, semata-mata nak jumpa mata air. Almaklum la, jauh di mata dekat di hati. So,susah sikit nak jumpa  disebabkan ,dia sibuk. Disebabkan si dia berada di rumah,si dia mengajak aku keluar. Agak menyedihkan baju kotor teruk sangat.baju putih suci. Bisalah..grrr.so,semua plan terbantot. Terpaksa la duduk dalam kereta pusing-pusing jek. :(

pusing punya pusing,si dia ni tetiba birah pula nak ajak pergi Jusco Bukit Indah,than si dia berkata"kita singgah Jusco,beli baju baru,pas tuh terus pakai."
Aku pun buat muka dengan peliknya.



sampai jek terus masuk kedai Outlet. Si dia terus carik baju untuk aku.yang aku buat x tahu jek sebab nak cover baju kotor.malunya.aku nak si dia yang pilih kan baju untuk aku yang mana cantek di mata dia bila aku pakai(ayat kau x belah belah doh).
 kesemuanya 4 helai baju.lama juga si dia pilih baju untuk aku.si dia suruh pula aku pergi fatting room,try baju-baju yang dia pilih.haha:)
akhirnya lepas cuba punya cuba,ok punya ok(asal bukak pintu jek cakap ok x? ok x?)haha~
si dia pun mengeluarkan duit yang baru di cocok di maybank semata-mata nak beli baju tok aku.

singgah pulak kedai Padini.tetibe si dia nampak baju  yang sama macam dia beli.terus dia ambil baju tuh.baju tuh cutting gurlz.so,dia nak belikan untuk aku,supaya bila keluar si dia nak aku pakai baju sama macam dia..sweeetttttt nyah~ :)

lepas Padini pula masuk kedai Giordano,apa lagi,baju untuk diri dia la pula.dia beli sweter warna hitam.cantik.harga pun cantik. :p

                                                              Resit pembelian

Sudah sekian lama si dia tak balik akhirnya si dia pulang juga.,si dia datang rumah.si dia belikan aku kain untuk buat baju kurung.wah,cantik! cuke! cuke!
                                                             Hitam putih. Cantik!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan