Selasa, 17 Mei 2011

Terima kasih ayah

Terima kasih ayah ( Affandi Bin Miskam) anakmu menghargai apa yang telah ayah berikan. Tersangat teruja bila balik kerja penat-penat tetiba ayah panggil nama aku.
"Pino......nah amek nie....."

time tu aku tengah makn jajan super ring.mata pun terkebil-kebil.

"apa ni yah?"
"amek aja la"

wah..... Girah gila negok kotak Compaq. Sah ! nie mesty leptop.tak kan bapak aku nak bagi kotak je kot.sekali bukak barang lain bukan leptop.memang aku seket bapak aku.haha~

Aku tak ada la mengharap sangat nak leptop ni.tak ada pun tak pe. Eh! Bukan ke kau ni pelajar IT? yup,memang aku pelajar IT,tapi aku tak rasa memerlukan leptop. myb sebab dekat rumah aku dah ada komputer. ada juga dulu,bapak aku nak belikan.tapi aku cakap nanti dulu. tetiba dia belikan pulak.rase terharu tahap cipan beb. :')


Tiada ulasan:

Catat Ulasan