Sabtu, 3 Disember 2011

Rumah Contoh

Oh! Rumah ku syurga ku. Eh! silap, perasaan jek. Kalau la rumah idaman aku sebegini rupa geranti aku tak keluar rumah.(Tipu jek) Rumah contoh ni aku tengok dekat kawasan Senai. Taman perumahan ni baru nak buat. Disebabkan bilik aku dah siap, so aku nak ciplak sikit cara hiasan bilik dekat rumah  contoh ni. Aku masuk 2 buah rumah. Dah masuk rasa tak nak keluar beb! 

RUMAH PERTAMA

Ruang Tamu. Kalau duduk menghadap TV ni geranti 24 Jam tak bangun-bangun.

Kalau negok dapur, rasa tak jadi nak makan kat luar.

Kalau dah dapat bilik cenggini gerenti la tak pergi kerja, tak pergi sekolah, senang cerita tak bangun-bagun.


Aku bekenan betul dengan yang ni. Ni yang aku nak ciplak ni.



Aku rasa bilik air cam gini jangan setakat menyanyi, nak menagis dalam ni lelama pun boleh.


RUMAH KEDUA




 Percaya tak, balik takbir disebalik cermin kalau bukak sebenarnya dapur.


Garden ni aku rasa dah boleh aku main layang-layang. Lepas kejar layang-layang teperosok dekat celah pokok-pokok.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan