Ahad, 1 Januari 2012

Azam tahun 2012

Hey, dah masuk tahun baru ni ramai yang pasang azam kan. Ada azam yang seboleh-boleh nak di capai, ada pula azam yang hanya hangat-hangat tahi ayam. Peduli dengan azam orang. Yang penting azam aku. Aku dah mula nak menabung. Mesti kau orang pelik( Aik, baru sekarang nak menabung ke?) Bukan baru, tapi dah lama aku menabung. Duit yang terlebih muatan menabung aku dah masukkan dalam bank. Percaya tak? Ok, fine tak percaya sudah.

"Sikit-sikit, lama-lama jadi bukit"



Hah! hamek kau, kalau tahu, berapa semuanya? Kalau tepat tekaan aku bagi sehelai.

Ni tabung ayah aku. Comel. Dia suka patung muka smile. Aku punya tabung,tabung ayam je,yang tak boleh nak di korek. Kalau nak duit kena la pecahkan tabungnya. Tabung yang tak ada lubang lagi selamat nak simpan duit supaya tak korek-korek nak beli topup punya pasal. Kalau seminggu sekali buat macam tu alamat tak berbukit la duit aku.  =___="

"SEMOGA AZAM YANG DI IMPIKAN AKAN TERCAPAI"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan