Khamis, 5 Januari 2012

i-City Shah Alam

Assalamualikum. Its Friday already. Yeah! Tapi hari ni ayah and mama pergi Bijing at Chine. Agak sentap juga tak dapat ikut. But its okeyh. Jaga adik-adik dekat rumah. Kebosanan telah melanda diri so, aku nak update pasal i-City Shah Alam. Sebenarnya aku pergi tahun lepas masa tahun baru. Aku sambut tahun baru tahun lepas dekat i-City. Tapi baru nak update hari ni. Apa kejadahnya. Sebab dulu tak ada blog lagi. Masa  on the way nak pergi sini sumpah jem gila. Kenapa berduyun sangat orang yang datang? Pada hal nak tengok lampu jek kot. Rupanya that year sambut tahun baru location dia dekat i-City rupanya. i-City ni tempat dia, memang bezt. Lampu-lampu dia cantik,warna warni. Kalau aku cerita memang tak rasalah seronoknya. Kalau pergi sendiri baru rasa seronoknya. 

 




Time ni pergi sebab nak hantar My Twin. Dia belajar dekat Kuala Lumpur. So, alang-alang hantar dia, round-round Kuala Lumpur with my family. Anyway nice place. 

* Aku doakan my mom and my dad selamat pergi dan selamat pulang dari Bijing Chine.Muahx! ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan