Rabu, 2 Mac 2011

3/3/2011

Hari ni. 3 Mac 2011. Cantik kan tarikh ni.(Jangan kata tak ea) Hari ni aku tak dapat nak berparty,sebab twin aku tak ada. :( So, aku kena tunggu dia balik besok (Jumaat) dari KL. Tak sabarnya (Dengan reakasi gewdik). Tahun-tahun lepas dia tak pernah balik. Di sebabkan hari jadi kita orang, so dia balik la. Nak tahu kenapa kali ni dia sibuk beno nak balik? (cecite cecite..) kita orang dah genap 20 tahun. Sebab tu kita orang nak berparty..wee~

                                       *Peace. Pic ni tunjuk jari dua menandakan dah 20tahun sekarang

Tadaaa~ Ni hadiah dari Mama G 

Kek ni hadiah daripada kawan baik aku "Nanda Pamela Primaninda" :)

Ni pulak hadiah daripada pakwe akak aku :"Muhammad SyafiQ":)

Thanx a lot mama G. Luft u much-much. Mama G say "i no have noting to give u,so take this". Mybe I dah besar kot. Malu ah! (reakasi yang agak gewdik). Thanx gak kawan-kawan aku yang sudi bagi hadiah..:)
anyway happy bezday to me and u(kembar aku). Semoge Allah lindungi kita berdua and di murahkan rezeki.
nanti kawin naik sama-sama atas pelamin.(ley gitu)
bahahah~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan