Rabu, 2 Mac 2011

OMG! Rumah aku.Ape dah jadi!

Aku nak cerita pasal rumah aku. Halamak! Rumah aku apa sudah jadi?

  Aku panggil benda alarh ni Kanggaro. Sebab kalau jalan lambat beno.

                       
                                         
                                         
                                             
Ni la gambar-gambar yang aku rajin nak uploud.Ada banyak tapi aku ni jenis tak sabar. So, ni jek la gambar yang aku mampu bersabar nak tunggu loading. :)Nak tahu kenapa jadi dengan rumah aku ni? Sebenarnya bigboss(ayah bonda) aku nak naikkan taraf menjadi rumah ni dua tingkat. Wah! Excited nak mampus sey. :) Alhmdulila, ni semue rezeki dari Allah S.W.T. Bersyukur sangat. Thanx god and thanx dekat bigbos juga. Beruntung aku dapat super duper daddy En.Affandi. Bigboss cakap macam ni taw "nanti setiap bilik ayah pasang aircon and setiap bilik ada komputer." fuhlamak! "wo ai ni daddy" <3
ok lar. Nie baru jek dalam proses nak mendirikan tiang. Nanti bila dah siap setiap sudut rumah aku snap lagi. tunggu... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan