Selasa, 7 Jun 2011

Kunci Kereta Tertinggal dalam Kereta

Peristiwa ni da berlaku pada bulan punya bulan punya bulan yang lepas. tapi baru nak update hari ini. menampakkan kemalasan terserlah. aku ajak member aku pergi bandar. saja jalan-jalan. than aku parking kereta aku dekat Plaza Seni. Aku lock kereta aku tak pakai alarm.yang bunyi cam gini "ti ton". aku pakai picit jari je nak kunci. than last skali aku kunci pulak pintu bahagianpemandu. pergh! sedar-sedar kunci dekat dalam kereta. alahai,badmood betul la bila dah jadi macam gini.





ini la anting-anting aku. kononnya nak try bukak pintu kereta. alah-alarh macam pencuri buat tu..tu la gaya nya kalau terpengaruh negok cerita-cerita. last-last hampeh! naik kemek benda alarh tu aku kejekan.



ok fine. muka da give up. sempat snap gambar. tapi member aku tetap berusaha. last-last aku buat keputusan suruh ayah aku je hantar kunci spair. dapat juga jalan-jalan cuci mata. T_T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan