Selasa, 10 Januari 2012

chicken chop RM5

Kenapa aku kalau update blog mesti ambil masa berjam-jam? First aku upload gambar dulu. Semua gambar dah upload baru aku menaip. Start menaip tu la yang paling lemah sekali. Sebelum nak menaip mesti buka Twitter la, Youtube la, macam-macam la. Sebenarnya aku tak suka mengarang and tak ada idea nak taip apa. Belasah jek la. 

Dulu nak dapat makan chicken chop punya pasal fikir sampai 2, 3, 4, 5 kali . Sebab harga chicken chop yang melampau.Sekarang harga chicken chop boleh dapat RM5 je. Wah! Macam tak percaya. Sepatutnya harga barang makin naik ni, so, harga chicken chop pun naik juga.  Dekat Johor first aku pergi dekat Hutan bandar. Tempat kedua aku pergi dekat sebelah TNB.(dekat mana tuh?) erk, aku tahu jalan tapi tak tahu nama tempat tu. =_="




Ni suasana dalam kedai tu. Kreatif betul buat petak-petak macam tu. Dah macam nak main dam haji pula.

Ni la chicken chop RM5. Sangat berbaloi. Sekarang kalau asyik makan sampai dah tak termakan. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan