Isnin, 9 Januari 2012

I love Sushi

Hari ni aku menghabiskan masa sehari suntuk tidur. Disebabkan hujan seharian aku lena dibuai mimpi. Memang seronok.  Nak cerita pada hari yang lepas, bulan yang lepas, tahun yang lepas (banyaknya lepas kau. Street to the point sudah)  Saja je nak bagi kau orang gimik. Sebenarnya entri yang aku nak story ni memang dah berabad lamanya. Bukak leptop adik aku, nampak pulak gambar ni. So, terasa pula nak update.Sejak bila ko orang mula makn "Sushi"? Kalau aku, aku tak ingat. Tapi lidah aku ni cuba nak merasa semua sushi yang halal. 

 Oyeah, ni semua sushi aku dah try makan.

This my bezt friend forever. Dialah yang belanja semua sushi ni. ^-^

Aku nak makan semua sushi ni. nom..nom.nom..               Fine, dia dah makan dulu. Pelahap sungguh.

"I love sushi"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan