Rabu, 18 Januari 2012

Let's play in the real life

Selamat hari Rabu semua! Aku masih lagi duduk rumah. Nak tahu hari ni aku buat apa? Aku main game angry bird. Aku tak main game angry bird dalam komputer, laptop or dalam telefone yang canggih. Tapi aku main game angry bird dalam dunia realiti. Pelik ke ayat aku? Kalau tak percaya meh la tengok sendiri.

Ni la permainan angry bird yang reliti. 

Angry betul muka bird-bird ni.

Apa lagi, kita mati kan je Ba alip ba ya ni !

 Dalam game sebenar kalau yang warna kelabu ni, batu bata. Memang susah nak lepas.

Susun je ikut dalam game. Nak susun ikut suka hati pun boleh juga. 

Memang aku minat gila game angry bird ni. Aku dah main game ni sampai habis. Memang la aku minat game ni, tapi tak adalah sampai nak beli permainan angry bird kan. Permainan ni sebenarnya adik sedara aku punya. So, bila nampak permainan ni rasa macam excited pulak nak main. Bila jentik nanti ada keluar bunyi angry bird. Sebijik macam dalam game. It Fun!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan