Selasa, 27 Mac 2012

Ice skating Sunway

Sekejap je hari kedua aku dekat Kuala Lumpur. Masa macam mencemburui aku. Cewahh!Masa yang aku nanti-nantikan. Hari kedua pulak aku yang plan tempat nak pergi mana. So,aku plan dengan akak aku,aku nak pergi Sunway main Ice skating. Memang dari dulu aku teringin nak main. Alhmdulila ada rezeki dapat jugak main. Weee~ Sonoknye....Sonoknye.....




Time ni belum dapat main lagi sebab dalam masa setengah jam kene tunggu pembersihan tempat ice ni. Dalam masa setengah jam tu siap boleh lepak-lepak makan McD dulu. Dah excited gila tahap nak mampus nak main punya pasal sampai tak lalu nak makan.


Main sampai puas! First masuk macam tak konfiden je boleh main. Tetiba rasa konfiden tu datang terus rasa tak nak keluar dari situ. Adalah dalam 5jam aku dalam tu. 101%! seronok! seronok! seronok teramat sangat! Macam-macam ragam orang yang main ice skating ni. Kelaka. Kalau nak tahu cuba pandang gambar atas. Orang belakang aku tu, nak terbongkang sebenarnya. Hahahahah.. 

Muka Penat tapi tetap puas dengan permainan indoor. Kalau ada dekat Johor mungkin setip minggu aku turun main. 




1 ulasan: