Isnin, 26 Mac 2012

Snow Walk i-City

Akhirnya baru berkesempatan nak update blog. Ini pun sebab ada cerita baru nak di ceritakan. Sekarang ni agak busy sikit. So, serba serbi malas. (ok,malas juga nak membebel panjang) Minggu lepas aku pergi jalan-jalan dekat Kuala Lumpur.Bercuti tiga hari dua malam. Dengan bercuti tiga hari tu, kitaorang plan dengan sebaik mungkin. Akak aku cadang, dia nak pergi snow walk dekat i-City. Nak masuk snow walk satu kepala RM30. Wow~ Cekek darah betul harganya. Tapi bila masuk, memag cool gila. 

Muka teruja bila dapat masuk dalam snow walk!

















Memang seronok dan best gila punya gila. Kalau boleh tak nak keluar. Tapi apakan daya kitaorang tak boleh nak tahan kesejukaknnya. Fuh! Dah macam kat oversea kat Negeri Omputeh la pulak. Lepas keluar, habis kamera aku kabur,macam wap-wap gitu.Amek gambar tak jelas langsung. Mati-mati aku ingat dah rosak.Macam nak mintak kamera baru. Dah la ada masa satu hari lagi cuti aku. Habis la tak dapat nak plesing-plesing bagai. Lepas beberapa jam aku chek balik,camera aku kembali normal. Fuh! 

Perot pun dah lapar bila dalam kesejukakn. Kitaorang pun melantak la puas-puas. Sebab ada satu kedai ni harga dia boleh tahan murah. Itu pun adek aku yang rakemenkan tempat makan murah. Kalau makan kat sini mesti pekene tomyam dia. Pergh! Kalau makan tomyam dia, kalau tak makan  panas-panas,berpeluh, and berhingus memang tak sah. Puas hati dengan harga dia.

p/s: Ni baru dalam negeri. Mana tahu ada rezeki dapat pergi luar negeri pulok.:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan