Jumaat, 13 Januari 2012

AGP Akwaria

Alhamdulila syukur sebab mama dengan ayah selamat pulang dari Bejing ke Malaysia. Tepat pukul 4.00pagi mama telefon suruh amek dia orang dekat UTM. Dengan baru bangun tidur mamai-mamai muka busuk, aku capai kunci kereta aku terus drive. Banyaknya mama dengan ayah bawa balik oleh-oleh dari sana. macam-macam aku dapat. Terima kasih daun keladi, lain kali kalau ada rezeki lebih, belanja lah lagi. 

Tajuk entri kali ni macam gemapak. Apa AGP Akwaria? Aku Gila Perempauan. Eh, bukan lah. Sila abaikan. Sebenarnya AGP Akwaria Fashion and Beuty show anjuran Kolej aku. Yang bertempat di New York Hotel. 





Aku tak dapat amek gambar-gambar model sebab jauh sangat duduk. Kalau dapat duduk tempat  VIP semua gambar aku dah snap. Tak pe, yang penting  dapat makan yang sedap-sedap.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan