Rabu, 11 Januari 2012

Japanese smileys (◕‿◕ ✿)

Aku sangat suka dan teruja dengan Japanese smileys. Aku suka time aku taip dekat handfone or dekat komputer last ayat, aku akan letak memek muka. Sangat comel. Dulu time mula-mula pandai buat smile macam ni :) kalau sedih pula macam ni :'( macam tu je aku tahu. Tapi sekarang macam-macam smileys aku tahu. 



                                                                         (^_^)/ Hi!
( ^^) smile
(>_<") Ouch!
(';') a baby
(/--)/ Oh no!
(/_;)/ Why?
(;_;) cry and sob
(TOT) (T^T) endure by crying
(^_-)---Wink
(-_-) zzz...
o(^o^)o being cheerful
(`O`) sing a song
(..)(^^)(^¡^)(*^o^) I'm very glad!
(@_@) What???
(~^~) I'm proud
('_') silence...
o(^-^o)(o^-^)o o(^-^o)(o^-^)o dancing
('-') a small glad
(^_^)/~~ bye~~
_(++)/ It isn't good at all...
(>_< )( >_<) no no
( ^_^)(^_^ ) good friends
( ^)(^-^) kiss!
(@o@) feel dizzy

Its cool kan? Banyak lagi sebenarnya. Aku amek yang pada aku comel aje. Nak tahu banyak memek muka lagi? Meh klik sini Hiroette .







Tiada ulasan:

Catat Ulasan